Lååång helg






Den här helgen har känts aningen lång , de borde ju vara något positivt med mycket helg .
Men inte då man har en sjuk karl ;o)
Då kan dagarna passera långsamt minsann haha !

Viserligen , Jag är fruktansvärd när jag är sjuk , eller sjuk . Snuvig räcker gott och väl ;o)
Så kanske ska jag inte säga så mycket , med tanke på att Tomas faktiskt inte klagat så värst och hjälpt till så gott han orkat .
Men man har märkt av att allt inte varit som de ska kan man säga , ska ta och pyssla om honom lite tror jag. Kan behövas :o)


Storbarnen har varit här också , så i fredags åt vi purjolökslåda ( de är ju såå gott ) sen svullade vi med allt möjligt . det var fruktsallad med grädde och glass , snacks , godis , läsk . Ja allt !
Men gott var de iallafall så de var värt att må lite pytonorm hela lördagen ;o)

Igår var de discodags för bonusjänta min så vi hade lite tjejfix och lockade håret m.m . Sen badade jag av grodprinsen och dom stora pojkarna slöade på soffan .
När klockan blev runt 20.00 så kom Evelina hem och då blev de tacosmys . Var tänkt så iallafall , men efter allt snarra dom stoppat i sig på kalaset så var hon inte särskilt hungrig .

Idag vaknade jag upp ännu en dag med härligt illamående , fyy blää usch !
Men efter att man fått legat och dragit sig en stund så kändes de aningen bättre ..

Nu närmast ska jag nog masa mig in på soffan och mysa med mina hjärtegryn , en tallrik härlig glass får slinka med in också känner jag ;o)




Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

Tänkte bara tipsa om en nystartad tävling på min blogg

du kan vinna en valfri body eller tröja ifrån Blingmyname

kika in och tävla gärna:

http://nikital.blogg.se/2010/january/tavling-bling-my-name.html

2010-01-24 @ 16:58:27
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0