Tisdag 19 / 1 - 10



Dags att kladda ner några rader på nytt , de var ju ett tag sen .
Ärligt talat har jag ingen vidare lust , men har inte så mycket annat för mig heller ;o)

Teus tycks ha trivits bra här sen första dagen,men de är klart att gå från en tvåa till en fyra måste ju bli en enoooorm skillnad för honom med alla ytor att busa runt på :o)
Storbarnen är också överlyckliga !

Så jaa , de är ju bra de ..


Idag ska jag träffa mina tjejor ! Får se om vi blir tre eller fyra brudar ;o)

Innan dess ska jag luncha och se till att få mig en dusch , men nu närmast ska jag och lilleman gå och leka i hans riddarborg .

Mammas prins !

Tänkte få uppdatera med lite bilder , men de ville sig inte så som jag vill så de får bli senare de


Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0