??



Var de inte minst tre stycken som försökte tuta i mig igår att vi skulle få regn till på onsdag ?
Jag ser åtminstone sol nu och hoppas innerligt att de håller i sig :)

Igår när de var världens mest suveräna väder på evigheter , vad gör jag då ?
Ja inte allt de där myspysiga jag hade tänkt mig iallafall .
Nej jag står i ett garage en hel dag och vaxar en bil m.m !
Så ja alla skojiga planer jag hade för mig och Teus var de ju bara att lägga ner :/

Men för hans del verkade de gå hur bra som helst att rota runt i sin morfars verkstad , men så är han en riktig bilkille . Han körde runt med morfar och rota i verktyger och sopade där . Väldigt hjälpsam grabb de här ;o)


Nu har min hjälpreda ätit frukost och jag borde ta och städa här hemma , men fyyyyy så lat ja känner mig så fort jag tänker på städning ;o)
Ja vi får se om jag får nå sprutt i häcken och kommer igång , bara jag masar mig från datorn så ska väl resten ge med sig också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0