Hej Igen !


Jo de går ju si så där hundra veckor emellan mina inlägg , de är jag medveten om och alla som brukade läsa här har nog lagt ner de vid det här laget . Men om de nu mor förmodan sitter någon trogen läsare därute så kommer här en update ;o)


I för sig blir de nog inte mycket update att skryta med då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva , hmm...

Jo , lillgubben börjar på dagis i Augusti istället . Det vill säga om inte jag hittar mig ut på ett arbete innan dess för isåfall skulle jag ringa dit och då skulle dom hjälpa mig pussla ihop nåt åt lillen :o)

Lät ju bra tycker jag

Så nu har jag kikat runt på olika jobb och även mängder av lägenheter jag blev rätt sugen på . Jag trivs skitbra i den här lägenheten , men jag är lite som jag är och brukar ofta glo runt på olika hus och lägenheter för skojs skull . Vem vet , jag kanske springer på mitt drömhem en vacker dag ;o)

Sitter och väntar på att Darling ska komma hem på lite lunchmys med mig , sen ska han nog få skjutsa mig och Teus till mamma en snabbis . Måste hämta lite grejer där .

Apropå ingenting så undrar jag vart min pall kan ha tagit vägen , Teus ska ju få en namnpall från Bonde of Sweden som verkar ha hamnat på villovägar

Nej nu ska jag göra nåt mer vettigt som t.ex plocka iordning här hemma och fixa lunch :)



Min fina kille ♥


Glada härliga unge !


GrodPrinsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0