Lite tidsfördriv



Hur bor du: I en fyra med min man , son och kissekatt

Brukar du komma i tid:Jag brukar försöka iallafall :P

Hur lång är du:Flaggstång! Ca 1.78 tror jag

Kan du laga mat:Ja , men jag föredrar när gubben gört :)

Vad jobbar du med/pluggar du:Mammaledig

Vad har du på dig just nu:Harembrallor och linne

Har du någon fobi:Ja ganska många

Hade du en bra kväll igår: Ja jag såg solsidan och skrattade en massa ;)

Vilket är ditt senaste inköp:Mjölk?? Haha nej jag unnade mig faktiskt ett paket från ellos för ett tag sen

Din favoritdryck på morgonen: Juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån:Banken ;P

Har du sovit i din egen säng inatt:Japp

Vad hade du sönder senast:Vet inte

Vem snackade du med senast:Älsklingen

Varm favoritdricka:Ska de vara varmt ska de vara varm choklad :)

Favoritdricka när du är riktigt törstig:Isvatten

Alkoholhaltig favoritdricka:Bra fråga , cider ? Likörer

När gjorde du senast något riktigt dumt:Jag gör ofta dumma saker :P

Saknar du någon just nu:Ja

Vad ska man göra för att få dig irriterad: ?

Någon jag stör mig på: Ingen särskild vad jag vet

Intressen: Shoppa , umgås med vänner och familj , inredning m.m

senaste person du kramade: Gosade med Teus (min son) när han nattades :)

Senaste person du ringde: Mamma

Senaste person som ringde dig:Mamma haha

Vad drack du senast: Mjölk

Vill du ha barn: Jag har en pojk på ett och ett halvt redan , sen ha jag bonusbarn . Men kanske en till egen framöver , vem vet ..

Längtar du till din nästa födelsedag: Nja , ser mer fram emot Teus födelsedag :)

Har rakat dina ben någon gång: Ja

Är du sugen på något nu: Choooklad

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Oftast noll , men emellanåt slinker en kopp ner

Använder du hudkräm:Bodylotion

Attraheras du av män med skägg:Haha , Tomas ha ju lite skäggväxt nu så jag måste väl säga ja ;)

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv , men oftast blir de micro-poppisar ändå

Brukar du baka: Ja :)

Röstade du i det senaste valet: Nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Både ja och nej

Vilken låt lyssnade du senast på:Lady Gaga - Alejandro

Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja min man ;)

Vad tycker du är äckligt: Fotsvett haha

Har du pengar på mobilen: Ja


Ja nu är de upp till er läsare att kopiera denna till er blogg och svara på frågorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0