Fy på mig !


Så dålig på att blogga .


Idag är det inget vidare väder , när jag klev upp var de sol men blåste . Nu är de grått och blåser fortfarande !

Jag som hade tänkt mig en promenad , men de känns inte så lockande när jag fryser inomhus till och med ;o(
Bubbas sover förmiddagsluren och jag ha hunnit med att vila en stund jag med . Låg på sängen och läste lite och då lyckades jag slumra till litegrann . Ungefär som vanligt då jag ska läsa en stund , på något vis blir alltid mina ögonlock lite för tunga för att klara mer än några sidor ;o)

Tog fram köttfärs ur frysen förut , idag blir de hemgjorda burgare som serveras med klyftpotatis m broccoli och majs :o) Var i birsta igår och shoppade lite så då fick jag med mig Frisco bröd hem , de är ju löjligt gott så då får de bli burgers till middag .
Fick även med mig ett par sandaler till Teus och ny bodylotion och duschcreme till mig som luktade vansinnigt gott !
Hittade också en parfym jag önskar mig för mors dag :P * Blink blink *

Nu ska jag ta ringa upp min mammi som hade ringt under min ljuva sömn och även emelie :)

Auf wieder sehn !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0