Tisdag , ljuvliga Tisdag



Tisdagar = Tjejkväll på femman ;o)

Nice !

Måste bunkra upp med choklad , även om de egentligen är något jag borde undvika stenhårt .. Men jaja , Beach 2010 kräver minst en valross också så alla som tränat och hållt sig i form kan få se på mig och tycka att de var värt att skippa julmaten för att slippa dessa valkar haha !
Äsch , de bjuder jag på !


Nej hua , egentligen skulle jag gärna vilja tappa vikt , men de är inte de lättaste då jag har alldeles för dålig självdisciplin . Jag ääälskar mat ! Och jag är en riktig gottagris. Suck !
Får satsa på tjock och varm inför vintern 201o istället ;o)


Just nu sover min prins förmiddagsluren , får se om vi går ut en stund sen när han vaknar . Solen tittar ju fram med jämna mellanrum så finns ingen direkt ursäkt för att sitta inne och lata sig .
De är väl den där jäkla Tarzan stigen som jag tog mig ut på haha

Ska kika runt lite på ellos.se nu medans Junior sussar , sen lunch och utgång då :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0