Teus 8 månader ! :o)

Detta inlägg skrev jag igår , men eftersom datorn levde sitt eget liv så kunde jag ej publicera då.Testar idag istället ; )

8 aug-09

Våran stora kärlek blev idag hela 8 månader gammal och det är så ofattbart ! Redan 8 månader : )

Har fått sänka spjälsängen till allra längst ner för han har ju kommit på hur man ställer sig i den haha !
Framsteg mest hela tiden

Han älskar att spela på läppen (som hans gammelmorfar lärt honom) och krypa omkring . Han är stadig så han klarar att sätta sig upp och sitta rak i ryggen på egen hand från olika lägen .
Han ha ju kunnat detta ett tag,men jag insåg nu att ja inte uppdaterat nåt om hans framsteg ju !
Vad mer ? Det händer så mycket hela tiden
Mycket ljud har han för sig och han har 2 små tänder i underkäken och 2 till verkar vara på väg
En riktig upptäckare , älskar att vara med .


Jag vill frysa tiden , gå tillbaka till tiden på BB och få chansen att dofta på honom för första gången igen : )
Vilken lycka,vilken enorm lycka !
Som jag längtat alla månader och funderat över vem den lille i min mage var,hur han skulle se ut.Var han lik mig eller skulle han få Tomas drag .
Sedan kom han till oss och han var mer än vi vågat hoppas på , han var alldeles perfekt !
I våra ögon var han perfekt!Nej,i våra ögon är han perfekt!

Idag 8 månader senare är de svårt att förstå vart tiden tagit vägen . Det har gått så fort och jag har verkligen fått uppleva en fantastisk tid :D

Grattis Lillgubben på din 8-månadersdag ♥

Mamma och Pappa älskar DIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0