Tjo fadderullan lej !

HEJ :D

Nu har vi käkat frukost , stekte på några ägg åt mig själv och Teus fick som sagt gröt .
Efter de blev de blöjbyte och tandborstning : )
Lite lek och sen bestämde jag mig för att väcka upp min karl som har gått igång i köket med brödbak nu .
De gillas mycket ! :D

Teus bestämde sig för att ta en tidigare nap idag så han snarkar för fullt i sovrummet nu , men i för sig så klev vi upp tidigare än vanligt . Redan runt 07 var vi uppe och det hör till ovanligheten faktiskt . Teus bruka ju ligga till mellan 08.30 och 09 . Vissa morgnar 08.00 .
Och då lägger han sig oftast en stund vid 12 .
Men ja lite skönt ändå att han sover en stund nu för då när han vaknar är han pigg och utvilad och redo för att hoppa ner i vagnen och dra ut i solen : )
Fånga dagen !
: )










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0