Varje dag är ett nytt äventyr



Eftersom de inte var igår man skrev några rader här så tänkte jag passa på nu och bjuda på en uppdatering : )


Vi har hittat på lite av varje , i helgen som var tillexempel åkte vi iväg till Härnösand för att kolla läget på stadsfesten där , det blev familjen Lidén och familjen Jonsson som drog iväg en sväng .
Kvällen blev trevlig , Teus dansade och flirtade med damerna ; ) Vi gick aldrig in , utan satt vid vattnet och gratiskikade istället . Svullade burgare och åkte hem i god tid .
Sedan dagen därpå umgicks jag och Teus med mamma/mormor . Vi var ute och gick och det blev en tur så Tean fick gunga , Han älskar ju de : )

Vad mer har vi gjort?
Jo vi var iväg och fiskade och grillade häromdagen . Och igår var spenderade jag dagen på Birsta med mamma och Teus medans Tomas var med pappa i garaget och fixade med bilen : )
Efter de bjöds de på smörgåstårta som jag och mamma handlat med oss . Riktigt gott !

Idag rullar ju Timråland igång också , funderade nästan på att gå förbi en sväng på dagen . Ikväll skulle smalare än Thord spela , dom såg vi ju förra helgen i h-sand . Men dom är ju rätt okej att lyssna på så vi får väl se hur kvällen slutar .
Antagligen med film och chips som vanligt , det är ju inget mysterium varför man aldrig går ner i vikt haha ; )


Nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag , men Tomas knäppte några "MammaochTeuskort" förra helgen så dom bjuder jag på lite senare :D

Ha de gött !



Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

HEEEEJ! Vad kul att se lillgubben idag :-) Tänkte skriva här om vi inte ses något mer på Timråland! Kan du inte höra av dig så kan vi boka in en dag i veckan om du kan som du och jag kan ta med småpojkarna på en mysig promenad, kanske ta med oss lite fika om det är fint väder och sätta oss någonstans?

2009-07-31 @ 18:54:22
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0