Till doften av nybakat bröd ..



Åh jag känner mig bortskämd , sovmorgnar och sedan att få vakna till doften av nybakat bröd : )
Ibland har man de riktigt bra ; )

Idag var jag ner till frisören och bokade tid för färgning av håret , ska bli roligt att få piffa till sig lite . För de första så behövs de och för de andra så unnar jag aldrig mig själv något längre då det gäller hår,kläder m.m. Så mamma skickade iväg mig och lovade stå för notan . Tack tack !
Tyvärr hinner man ju inte göra sig "midsommarfin" då inga tider före nästa torsdag fanns , men vad gör de ?
Har man väntat så här länge ska man nog kunna vänta ett tag till ..

Solen har tittat fram idag också,en glad överraskning : )
Inte för att jag kommer få färg på mig någonsin eftersom jag fortfarande ser ut som en likmask,men de gör gott för humöret iallafall ! haha


Här ska svullas med vårrullar och sen var de väl dubbelavsnitt av desperate också . Yes !


Men först , en dusch :D


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej vännen! Allt väl? Imorgon eftermiddag/kväll åker vi till Strömsund, vi ska fira midsommar där med Kenns mamma. Vad hittar ni på till midsommar då? Kram kram!!

2009-06-17 @ 07:18:49
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0