Fjärde November



Ja se så tiden går , på tisdag fyller min make år och om ca en månad är det dags att fira Teus allra första födelsedag .
Tänka sig att ett helt år passerat sen jag mötte honom första gången där på BB . Det var en overklig känsla då och jag tycker att jag stöter på samma känsla igen när jag går igenom allt som hänt under de den gångna tiden .
All den lycka man fått känna , samtidigt all trötthet ;o)
Men främst av allt , denna KÄRLEK !


Ja födelsedagar i all ära,men de är ju snart jul också :o) Håller på knåpar med klappar åt alla och det känns som de kommer gå ganska lätt i år . Jag har ju redan bestämt vad alla ska få , nu är de bara till att få tag i grejerna också .


Kan ju även tala om att min förr så snälla,rara son har förvandlats till ett smärre monsterbarn ;o)
Detta gäller främst när ytterkläderna ska på , han blir heeelt galen och ska inte ha någon jacka . Inte heller några skor osv !
Sen vill man ju gärna få som man själv vill och om då mamma eller pappa inte håller med så blir de också ett jäkla liv , jo gränserna ska testas i tid må ni tro ;o)



Nu ska jag återgå till mitt tvättande och servera mig och min lilla mysunge lunch

hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0