Julkänslorna på topp !



Ja , när jag vaknade imorse vid 07 möttes jag äntligen av SNÖ !
Dom senaste nätterna har jag drömt mycket om snöväder och varje morgon ha ja skyndat mig att dra upp persiennerna i hopp om att marken ska vara vit . Och idag fick jag slutligen som jag ville :o)

Tog Teus i vagnen och knatade in till timrå med emelie och elise . Det var väl inget superväder att traska i för de var så pass slaskigt på backen .
Men en myskänsla kom ändå över mig .

Jag vill julpynta NU !
Är så sugen på att hänga upp nya julgardinerna till köket och klä granen Haha !

Visst , de kan jag väl för all del göra . Men jag får låta hållas åtminstone en månad till med gardinerna och granen får vänta ännu längre ;o)


Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Härligt! Vi kanske kan boka in någon dag i veckan?

Ja nog sjutton ska det bli bra alltid :-) Mycket bättre nu, känner mig som normal igen så vi håller tummarna för att det håller i sig, annars får jag väll vara lite onormal helt enkelt skratt

2009-11-06 @ 23:09:52
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0