Mammas stora kärlekar :o)



Igår när jag stod inne i köket och höll på att greja vid spisen så kom Teus gående från vardagsrummet , gick in i köket till mig och vände sedan för att gå tillbaka in och leka med sina leksaker !

Nog för att han är enormt duktig på att gå , men hela den vägen fram och tillbaka utan att sätta sig på stjärten en enda gång , snacka om att man blir STOLT :o)

Jag får nog sluta att förvånas eftersom han går hela dagarna , men på nåt vis så blir jag ändå paff över att se hur duktig han är . Alldeles nyss var han ju min lilla bebis och imorgon blir han 11 månader !!

Vi ska fira hans 1-årsdag om 4 veckor och jag har så svårt att förstå vart tiden tagit vägen . Ett helt år har passerat på nytt , the best year ever ;o)
Tack vare min älskade Teus ♥


Och självklart Tomas som funnits vid min sida och gett mig mer kärlek än vad jag förtjänar ibland !

I Love You


Just nu traskar vår son runt med sitt helgsgotta och morotsdryck och mumsar på :o)
Jag och Tomas ska äta fransk chokladtårta och sedan chips och dip hade jag tänkt ,
LÖRDAGSMYS med dom bästa ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0