Tidig morgon



Här ha vi varit uppe och studsat sen halv sju ,
okej ska inte klaga för de finns morgnar som startar ännu tidigare ;o)

Men just idag kände jag mig såå slut !

Nu har man ju vaknat till så försöker komma på nåt skoj att hitta på en lördag som denna ,
en promenad står definitivt på schemat iallafall :o)
Får se om man tar med kameran och försöker fånga några "vinterbilder" på gossen


Igår , hade vi en superduperdag ihop med Frida och Joel !
Det bjöds på mycket skratt men också mycket gråt ;o) Haha !
Så jäkla roligt att ses :O)
Men vi får ta och boka in iallafall två dagar i veckan då vi träffas vet ja

När vi skulle gå hemöver blev de en runda inne på Domus först (coop) och tro de eller ej , men  jag lyckades få med mig en mössa därifrån :O
Ja de kanske inte låter så märkvärdigt , men det är de minsann !
Nog för att jag älskar huvudbonader men de är inte ofta jag faktiskt köper någon så igår blev jag officiellt medlem i "mössklubben" ;o)
Tror jag har Frida att tacka för de :P

Teus sov hela vägen hem , men så fort vi kom in i hallen så slog han upp sina två blå och sen höll han igång här ett bra tag innan han bestämde sig för att krypa i säng strax före 20.00 .
Då blev de idol och pizza för mig och älsklingen min , jättemysig kväll hade vi ♥

Så summa summarum så var fredagen helt underbar :o)

Och med tanke på hur gott våran lillkille sovit hela natten så var han nog rätt nöjd efter en heldag med sin kusin :D

 ( Skönt också att Frida inte blev alltför besviken när luggen va borta )

 Teus ha ju blivit klippt för första gången för ca en vecka sen eftersom luggen hängde i ögonen på han konstant ,
den är saknad , men sparad ;o)

NU :

Fruuuuuuuukost ! :o)


Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Det var verkligen superdupermysigt!!!! Självklart ska vi ses nu i veckan!!!!! Joel somnade bara jag la ner honom för kvällen (innan han fått välling) :-)

2009-11-16 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0