Tidig helg



Ja här hemma vaknade vi med en snorig och gnällig liten grabb som också hade en aning feber , märktes redan under natten att allt inte stod rätt till eftersom han sov väldigt oroligt och näsan rann.
Sen känner väl inte jag och tomas oss riktigt 100 heller så då bestämde vi oss för att göra helg lite tidigare så att säga .

Dagen har bestått av en tur till affären med mamma och sen bara varit hemma tillsammans och slappat . Gjorde iordning lasagne, som blev världens godaste tror jag ! :o)
Och medans den stod i ugnen så tog jag en dusch och drog på mig morgonrocken , efter vi ätit god mat ihop så gick jag runt och tände lite ljus i lägenheten och sen tog mina två grabbar ett bad ihop .
Även om lilleman har varit lite upp och ner nu när han inte är så kry så har dagen ändå på de stora hela varit underbar .

Hade tänkt att vi skulle krypa ihop framför tvn tillsammans alla tre , men Teus somnade i min famn för en liten stund sen så de får väl bli jag och älsklingen som myser på soffan då .
Tänkte mumsa lite bågar och kramas , verkligen rå om varandra:o)


Som jag älskar er,
Tomas&Teus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0