Ibland



Ibland blir inte saker alls som man tänkt sig ,
ibland slås drömmarna ner totalt och ibland får man en skymt av en främling
bakom ett välbekant ansikte
Ibland . .




Vi har varit iväg på City gross med mamma och pappa en sväng idag sen kom vi hem och tomas gjorde fattiga riddare med bacon

Nu ska han ta en dusch och sen bär de väl av igen ,
känns som det blir en lååång dag de här

Hoppas bara de kan komma nåt bra ur den !


Teus följde med sin morfar och mormor hem en stund och jag har varit ifrån honom i cirka 35 minuter och saknar honom redan hur mycke som helst !
Men så fort tomas är klar så ska dom komma hit och hämta oss så då får jag tillbaka min lilla älskling :o)

Kan ju undra hur jag skulle klara en hel natt utan mitt lillhjärta med tanke på att jag tycker de känns tomt redan nu ! ;o)

Eller när han börjar på dagis! mammas lilla risgryn :o)



Äh jag vet inte vad jag ska skriva så jag bjuder på ett nytt inlägg senare istället , har så mycket som snurrar i huvudet just nu och har alldeles för svårt för att samla tankarna och få ur mig nåt vettigt

Så istället tror jag att jag ska diska
ett nödvändigt ont ;o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0