Kort meningslös update ;o)



Som alltid nu för tiden så har dagarna bara rusat iväg , mycket har hänt .

I fredags blev de middag hos mamma och pappa . Tacos !
Sen bar de hemöver för filmtittande , men de slutade med att jag la mig istället .

Igår åkte jag in på Birsta en snabbis med mamma , jesper och Teus . Eller de skulle bli en snabbis , men jag tror nog vi blev där över en timme iallafall ;o)

Kom hem och älskling gjorde iordning käk , vad tror ni att de blev ?
Jo Tacos !

Jag som redan var rätt trött på den maten är minst sagt urless på den nu haha !


Lite senare på kvällen ringde emsan och undrade om inte vi kunde skjutsa hem henne och jonny från stan så då blev de en tur in dit också , gick och mötte dom utanför krogen dom var på och jisses alltså !
Vissa människor är bara så pinsamma och sorgliga , ja rent ut sagt STOLL !
Eller hur var de nu igen ??
Man måste se om sig själv innan man börjar klaga på andra och de var inte vi som satt i rännstenen ensam iallafall

Idag vet jag inte vad vi ska göra än , de enda jag  vet är att vi ska ut , ut , UT :o)
Solen skiner och vi ska ta en mysdag tillsammans så de är väl lika bra att maka arselet ifrån datorn någon gång

Återkommer med bilder senare :o)



Mina grabbar , mitt allt ♥


Kommentarer
Postat av: kamilla

Hej hej!! Allt bra med dig? Jag funderar på att börja sälja barnkläder på homepartyn och så.. Det är snygga moderna kläder, inte alls dyra för att vara märkeskläder. Men skulle kolla intresset först.. skulle du vara intresserad utav att ha ett homeparty om jag började sälja kläderna? Det kostar inget mer än tid för dig och den som är värdinna får fina rabatter. kjam! /kamilla

2009-09-21 @ 11:33:02
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: evelina

hej hej hej på dig got med tacos:).....helsa pappa och teus hej då:))

2009-09-21 @ 20:13:08
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0