Lugn och Ro



Ja åtminstone för tillfället är de lugnt här hemma

Teus vilar sig i sängen och jag är klar med helgsstädningen
Skönt ! :o)

Var i och för sig inte så mycket att göra , men ändå . Nu doftar de gott och är rent ,dessutom är berget av tvätt borta också . Tog itu med de igår =o)


Igår var jag även med mamma större delen av dagen .
Började morgonen med att vakna upp och hitta en blöjlös liten grabb i spjälsängen,
självklart hade han lyckats få av sig blöjan och inte nog med de. Han hade lyckats göra nummer 2 också !

JÄTTETREVLIGT!

Var bara till att kasta honom i duschen direkt och plocka ihop sängkläder m.m
Tog en dusch själv också och detsamma gjorde gubben .
Sen runt 09 våldgästade jag mamma med min fina tvätthög och underbara son ;o)
Berättade vad han gjort och hon liksom jag och tomas fick sig ett gott skratt ,
man kan inte annat än skratta åt eländet .
Men hädanefter är de kalsonger som gäller för den lille herrn nattetid , då ska de väl banne mig vara svårare för han att rycka av sig blöjan iallafall

Tomas kom bort på eftermiddagen för att hämta oss och då käkade vi middag ihop först .
Så innan vi kom hem var väl klockan runt åtta .
Då var de bara att göra iordning en väldigt trött Teus för sängen och sen såg ja sista på idol innan "överlevarna" började .


Fredag idag , de känns verkligen skönt !
Har inga "måsten" idag heller , även de känns väldigt bra :o)

Så vi får väl se vad helgen har att erbjuda ,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0