Rosornas krig



Nu får de faktiskt ta slut någon gång på allt bråk och tjafs !
Du kan inte styra och ställa andra människor

Inte mig iallafall och jag är inte med på cirkuståget längre , vill folk kriga med varandra så får dom göra de .
Men lämna mig utanför annars kanske jag inte kommer vara lika snäll längre, och du vill inte se hur långt jag är villig att gå för att du ska förstå att leken är slut . Du har ställt till med nog , men jag vet att de slår tillbaka . På ett eller annat sätt får du igen !
Jag vill inte sjunka till din nivå , men måste jag så gör jag de !

Jag är så trött på dig idiot




Var på bvc igår iallafall och visst har han växt min lilla prins , 10 härliga kilon och 74 ståtliga centimetrar :o)
Dags ännu en gång för garderobsrensning och shopping !

Tror detsamma gäller för mig och Tomas också faktiskt

Var även iväg igår och grillade korv , Teus sov större delen av tiden . När han vaknade så var de såklart vattnet som var roligast att se på . vad annars ? ;o)


Idag vet jag inte vad som sker , funderade ett tag på att bege mig till kramfors med emelie och emelie för lite snokande på dollar .
Mamma ville väl även att vi skulle äta surströmming . Igen haha !
Så vi får väl se vad som blir av och inte

Ska ta och slänga mig över vår gullunge som vaknat upp efter sin middagslur och pussa sönder honom .
Han och pappa busar just nu i soffan så ja ska ta å göra dom sällskap och planera dagen lite också .


Tomas ,

Jag älskar dig så det värker i mig ibland ,
det går upp och det går ner

men kärleken finns alltid där

Du och jag

och vår underbart vackra son Teus ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0