Inte ens lunchtid


Och jag vet redan vad jag vill ha till middag idag ,
toksugen på fläskfilé på risbädd med champinjonstuvning och ost :o) Mmm Vad gott de skulle vara !
Får pallra min feta röv bort till affären snart då och handla hem de som fattas

Är lagomt mör i kroppen efter allt bärande och sen att man får alldeles för lite sömn är ju bara grädden på moset de . Hua , men lägenheten är verkligen jättefin så de är ju värt arbetet :o)
Ska bege mig ut på birsta nånting här i dagarna och inhandla ramar och hyllor m.m . Ska skaffa nytt vardagsrumsbord också , samt nya köksmöbler . Svider i plånboken ju mer jag tänker på allt jag skulle vilja ha hem hit ;o)

Dagens projekt får nog bli barnrummen tror jag

svammel scvammel schvammel ;o)

har så mycket på gång och tiden räcker inte till tycker jag så nu får jag nog ta och gå bort till gamla lägenheten några timmar , sen affären och hem för att duscha och byta om och göra superextremtjättegod mat :o) I´m lovin it !


Återkommer när de lugnat ner sig lite omkring ...

See ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0