sällan mellan gångerna ?


Jo tack jag vet ,.. Men man ha så mycket annat för sig


Här är de ganska bra iallafall , förutom att jag måste ha legat som en kråka eller nåt inatt för jag har haft så konstig värk i nacken hela dagen .
var förbi mamma en sväng så hon knådade lite på mig och de kunde hon gärna fått göra lääänge . Gud va härligt de är med massage !

Trött som en påse nötter är jag så de blir nog inte mycket mer sagt än så här just nu . Ska bädda ner mig bredvid gubben och se film tills ögonlocken ger upp på riktigt ;o)


Håller tummarna för soligt väder så man så småningom kan våga sig på ett dopp . Ni andra kanske redan har badat i de fria , men jag då inte gjort de . Men ser fram emot att ta med Teus och plaska :)

Om inte annat får man väl testa Himlabadet , de ska ju tydligen vara en hit har jag hört.

Nej sussa gott vänner =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0